Slitterhead behelst ‘meerdere genres’, geschikt voor mensen die ‘normaal geen horrorgames spelen’



CEO Keiichiro Toyama, CTO/gameregisseur Junya Okura plus COO/producer Kazunobu Sato gaan te voorgaande Q&A te op vragen van ventilatoren overheen hun volgende horrorgame Slitterhead. Daarbij spreken zij den opeenstapeling uit dat den spel “mensen aanspreekt diegene normaal geen horrorgames spelen” (met harmonie aan PC Gamer).

“Den spel is noch helemaal horror. Ie behelst meerdere genres waarin horror wordt uitgeknepen. Vanuit daarheen wilde ik den spelersgroep verbreden, met zowel mensen diegene normaal geen horrorgames spelen”, zegt Toyama.

“Ik wilde ene spel waar mensen van kunnen smullen voort zijn daad, maar waarvan ie concept noch volledig draait rond ie vermoorden van vijanden. Den spel zorgt voordat uniek te ie kop, waardoor toneelspelers huiverig zijn wegens bepalend gevechten te te gaan. Ik wil zowel daad mits schouwspel realiseren met dit spel.”

“Er is ene terror-element diegene ik erin wil verwerkt, zelfs wanneer den spel meer den actie-kant opgaat”, voegt Okura eraan toe. “Er zitten langzame plus snelle momenten te, plus ik wil zowel horror-elementen te den langzame porties verwerkt, voordat balans met den woede te den daad.”

Toyama, den maker van Silent Hill, vertelt totdat slot dat hij nog geen plannen heeft wegens weer met zo’n soort spel bezig te gaan, maar dat hij “uiteindelijk” welnu weer ene psychologische horrorgame wil maken. “Maar dat doen ik veeleer met weinig middelen zoals ene klein budget, of ene focus op één persoon. Nu hebben wij ene team diegene aan daad vermag werken. Ik wil hun vaardigheden ene andere wending opduwen. Maar ik wil zowel uiteindelijk iets persoonlijkers maken.”

Ie is nog onbekend wanneer Slitterhead uit moeten komen, laat staan voordat welke platformen den spel verschijnt.



Inspiratiebron

Plaats een reactie

ajax-loader