Marvel’s Guardians of the Galaxy snapt schieten niet


Ik speel op dit ogenblik veel Halo Infinite-multiplayer, plusteken ik ben verliefd op ie vuren ter diegene spel. Ie voelt zo terdege wegens ie laatste salvo van jouw battle rifle precies ter ie gedachten van jouw tegenstander te legen. Den terugkoppeling, ie herladen, den audio, ie klikkende sound wanneer jouw inzoomt: ie heeft eentje militaire feel diegene maar moeilijk uit te leggen is. Ie voelt zwaar plusteken ie voelt terdege. Keer na keer na keer.

Halo Infinite

Goede geweren

Ik heb waarschijnlijk den meeste shooter-recensies op dit webstek pennen plusteken vermag zonder reeds te veel controverse stellen dat sommige geweren gewoon immermeer eentje klassieke feel zullen blijven liefhebben.

Ik noem den Super Shotgun uit Doom 2. Ie pistool ter Halo: Combat Evolved. Den kruisboog ter Gears of War. Den G36C ter Rainbow Six 3 plusteken Raven Shield. Hanzo’s uitbouw ter Overwatch. Den raketwerper ter Quake 3. Den AWP ter Tegenstoot-Strike 1.6. Ie zijn allen voorbeelden van geweren diegene ter ie collectieve gamershart gesloten zijn. Wegens intact verschillende uitgangspunten wellicht, maar terdege voelen uitvoeren zij allen.

Gamerecensenten trachten zulke geweren reeds jaren te duiden ter recensies. Want watten maakt zij nou precies terdege? Ie komt neer op eentje soort intu. “Ie knalt lekker” of “jouw voelt den impact van den kogels” zijn veelgehoorde motieven. Plusteken voordat den duidelijkheid: zowel ik ben ginder debet aan, zelfs ter den alinea’s hierboven. Ie is gewoon intact moeilijk wegens den vinger op den juiste plek te leggen, omdat er zoveel plekken zijn. 

Overwatch

Hoeveel? Nou: ie raderblad van looplijnen van tegenstanders, animaties erop ie vuren plusteken ie herladen, animaties indien eentje tegenstander geraakt wordt, den terugstoot, ie sound plusteken hoe dat sound (te plusteken buitenshuis) galmt, muzzle flash, kogels diegene valleien na eentje determineren afstand, den vlugheid van ie herladen, den nauwgezetheid van den hitboxes, den vlugheid (travel time) van jouw kogels, of ie raderblad van eentje salvo steeds idem is of precies triviaal – plusteken zo kun jouw waarschijnlijk nog welnu even standhouden.

Dat is intact watten. Maar welke factoren zijn dan ie belangrijkst? Tja, er is helaas geen publiek research gedaan zoals waarom sommige game-geweren zo terdege aanvoelen. VICE schreef eentje wieg wetsartikel overheen ie ‘waarom’, maar zowel dat wetsartikel leunt op anekdotes. Samengevat: grafiekjes of cijfers verzaken, dus ie is immermeer eentje kwestie van smaakwaarneming.

Weliswaar gewaagdheid ik met volwassene zekerheid te zeggen dat ie vuren ter Guardians of the Galaxy ie slechtste vuren is dat ik dit klas ter volwassene titels heb waargenomen.

Guardians of the Galaxy

Goede spel, slechte knalactie

Mijn eerste twee confrontaties indien hoofdrolspeler Peter Jason Quill ter Marvel’s Guardians of the Galaxy zijn eentje ietsje onwennig, plusteken schrede straks ontvang ik eigenlijk ingevolge waardoor dat nou precies komt. Ie vuren is noch enkel noch wieg, ie voelt gewoon noch terdege. Den wapens missen punch. Vijanden reageren te weinig indien zij geraakt wordt. Den modellen plusteken animaties van den eerste tegenstanders (gelei-blokken) promoten zowel noch mee. Plusteken jouw alternatief, eentje schakelaar wegens mee te slaan, is reeds helemaal bovenmatig clunky.

Den wapens van Peter ‘Strak-Lord’ Quill zijn eentje variatie op submachinegeweren. Traditioneel waargenomen zijn dat wapens diegene jouw ter games vaak van relatief dichtbij wilt gewoontes. Maar ter Guardians of the Galaxy ben jouw noch immermeer dichtbij jouw vijanden. Den strijdperk’s waar gevechten plaatsvinden zijn best wijd, plusteken ter diegene situaties voelt ie noch intuïtief wegens van redelijk veraf op vijanden te vuren. Weliswaar is dat volgens ie vormgeving van den confrontaties welnu den bedoeling.

Dat voelt gewoon raar. Jouw geweren ter diegene spel dragen erop aan eentje intu van onmacht. Jouw voelt jouw vroeger zwak ter Marvel’s Guardians of the Galaxy dan dat jouw jouw sterk voelt. Diegene active reload vermag dat noch verhelpen. Nu draait diegene spel voordat eentje vitaal eindje wegens ie inschakelen van werkster via jouw teamgenoten, maar ie is plusteken blijft eentje raadsel waarom den ontwikkelaars hier noch hebben gekozen voordat iets krachtigers. Zelfs den audio nevel punch.

guardians of the galaxy

Toegegeven: Peter Quill’s Elemental Guns wordt naarmate den spel vordert eentje steeds minder volwassene wrevel. Den geweren wordt huis dankzij skills plusteken jouw went eraan dat zij watten minder punch hebben, dus uiteindelijk speel jouw diegene spel uit zonder jouw reeds te veel te irriteren aan ie smakken. Daarbij: den spel wordt zowel steeds huis. Ie vertelsel plusteken den regie is zelfs verrassend terdege.

Slechte geweren paardenhoeven eentje spel dus noch vanaf se te verzieken. Maar jeetje, watten had Guardians of the Galaxy erop goede knalactie gebaad. Ik moeilijker mij groenkleurig plusteken geel indien ik diegene spel speel. Er zijn welnu meer games diegene smakken noch vatten, maar zelden begrepen games ie zo slecht indien Marvel’s Guardians of the Galaxy. Plusteken omdat niemand ie erover heeft, start ik mij eigenlijk overheen te vragen of ie zuiver aan mij ligt. 

Elke zaterdag verschijnt er eentje katern op Gamer.nl diegene (veelal) ingaat op actuele gebeurtenissen. Lees zowel:


  • Ik leerde met Unpacking mij voordat te voltooien op ie samenwonend 20 november 2021 08:11


  • Halo 2

    Halo 2 is eentje wond diegene nooit heelt 13 november 2021 08:11


  • Tijd

    Games: wie heeft er nog tijdstip voordat? 06 november 2021 08:11


  • metroid dread

    Metroid Dread is eentje fantastische spel maar eentje verschrikkelijke metroidvania 30 oktober 2021 08:10


  • uncharted

    Via eentje domme gamereeks indien Uncharted past eentje domme actiefilm 23 oktober 2021 08:10



Waterput

Plaats een reactie

ajax-loader