Scalebound, waarin toneelspelers eentje man plus eentje draak zullen leidinggeven, wasgoed te ontwikkeling mits exclusieve Xbox-game via den studio achter Bayonetta plus Nier: Automata. Ie spel worden vorig tienjaarsperiode echter geannuleerd.
Te eentje nieuwe video van Cutscenes legt Hideki Kamiya uit watten er vergissing ging. “Microsoft verwachtte veel van onzerzijds plus wij moesten daaraan zien te volstaan. Den spel moest uitkomen op den nieuwste Xbox-console (den Xbox One). Ik wilde graag eentje technisch vooruitstrevende spel maken, iets fotorealistisch.” Kamiya legt uit dat hij den graphics van den spel zo statig mogelijk wilde maken, plus dat hij dat combineerde met eentje fantasievol thema, onder andere met eentje draak.
“Wij werkten te eentje omstreken diegene wij noch gewoon waren: wij ontwikkelde te den Unreal Engine plus ie ontbrak onzerzijds aan den noodzakelijke kennis wegens eentje spel met online features te maken. Wij moesten veel volwassene hindernissen overvallen. Wij waren noch geoefend voldoende plus konden diegene noch overvallen, met (den nietigverklaring) mits resultaat.”
Kamiya verontschuldigt zichzelf voordat den nietigverklaring van den spel. “Ie spijt mij, toneelspelers diegene er zoals uitkijken, plus Microsoft diegene onzerzijds mits zakenpartner vertrouwde. Ik wil mij zowel mits maker plus mits onderdeel van PlatinumGames verontschuldigen.”
if(!window.showYoutube)
function showYoutube(youtubeElm)
var youtubeIFrame = document.createElement('iframe');
youtubeIFrame.src = youtubeElm.dataset.src;
youtubeIFrame.frameBorder = youtubeElm.dataset.frameborder;
youtubeIFrame.allowFullscreen = youtubeElm.dataset.allowfullscreen;
youtubeElm.parentNode.replaceChild(youtubeIFrame, youtubeElm);